جريدة وظائف مصرية , 3 فبراير 2014

جريدة وظائف مصرية , 3 فبراير 2014


فرصه عمل حقيقه وبدون دفع اى عمولات والعمل بالبطاقه فقط 
مدة العمل : 10 ايام 
الراتب خلال ال 10 ايام : 1000 جنيه 
المزايا : وجبة فطار + وجبه غداء + سكن 
طبيعه العمل : عمال نظافه بمستشفى استثمارى لم يتم العمل بها حتى الان ... والعمل عباره عن تنظيف فقط ... 
ملحوظه : لو العمل انتهى قبل ال 10 ايام برضوا الراتب 1000ج 
يعنى لو العمل انتهى فى 7 ايام مثلا برضوا هتاخد ال 1000 ج 
العدد المطلوب خلال يومين فقط من تاريخ نشر هذا الاعلان 
للاستعلام والتقديم : 01203105854 
السن من 17 سنه وحتى 45 سنه ,, وجميع المؤهلات وبدون
-------------------------------

For Cairo Residence only

A Multinational Insurance Company Located In Maadi Cairo, need to: 
Sales managers & Sales OUTDOOR ( females & males ) with experience in sales 5 years for IMMEDIATE HIRING with a very attractive package.
send ur cv on:
Mazen.Rizk@hotmail.com
-------------------------------

Urgently required for an International Customer Service Provider
Job Title: Customer Service Representative (Local Project) 
Qualifications:
Good English
Excellent Communication Skills
Ability to work Rotation shift
MALES ONLY are welcomed to apply
High Education Graduates
Military Service Status (Postponed, Exempted or Complete)
Medical & Social Insurance.
Maximum age (30).
Interested Candidates, kindly send your CV’s to the following e-mail (ah8.ezz@gmail.com ) mentioning the Job Title in the Subject
------------------------------

شركه تأمين كبرى فى المنصـــــــــوره
تطلب للعمل لديها فى فريق المبيعات
شبــــــــــــــــــــــاب من الجنسين( ذكور- أناث) 
مؤهــــــلات عــــــليا حسن المظهر واللباقة فى التحدث
مرتب + عمولات على الانتاج
للتقدم لطلب الوظيقه يرجى ارسال السيره الذاتيه على 
(mostafa.delta@yahoo.com )أو الاتصال 01223443866
--------------------------------

نظرا لوجود ادارة جديدة, فندق هاوزا بيتش ريزورت شرم الشيخ يطلب تعيين الوظائف التالية مقابل مرتبات و مميزات مجزية
1- قسم الاشراف الداخلى جميع الوظائف 
2- قسم الاغذيه و المشروبات جميع الوظائف
3- قسم الصيانه جميع الوظائف 
و على من يرغب فى التقدم لشغل احد الوظائف الحضور للفندق مباشره للمقابله و التى سوف تتم فى الفندق اعتبارا من الغد و لمده اسبوع من الساعه 11 صباحا الى الساعه 2 ظهرا و من الساعه 6:30 مساءا الى الساعه 8:30 مساءا و ذلك فى مكتب شئون العاملين بالفندق .
---------------------------------

Job Title: Technical Support Representative.

Job Description
Solve all customers’ inquiries regarding Network issues, provide an end-to-end ownership to all inquiries till closure, post resolution call to ensure customer satisfaction and close case. Provide customer with appropriate options/right suggestions.

Requirements
- CCNA Background.
- Very good command of English Language.
- Graduate with a bachelor degree.
- Fresh Graduate.

Work conditions
- Work place: Nasr City.
- Dress: Smart Casual.
- Days: 6 working days “1 day off “.
- Hours: 8 working hours rotational (First shift start at 6 am, last shift ends at 8 pm).

If you interested kindly send copy of your CV include photo to hr@teleconnectcc.com and write in e-mail subject "CS03-Tech-FB".
--------------------------------

A multinational Medical company is looking for the following

Quality Manger.

Typical duties include:
• Promoting quality achievement and performance improvement throughout the organization.
• Develop, implement, communicate and maintain a quality plan to bring the Company’s Quality Systems and Policies into compliance with quality system requirements.
• Supervising technical staff in carrying out tests and checks. Writing technical and management systems reports.
• Bringing together staff of different disciplines and driving the group to plan, formulate and agree comprehensive quality procedures.
• Manage and maintain the Company’s quality inspection and product release programs for incoming and in-process materials and components.
• Formulate and manage the development and implementation of goals, objectives, policies, procedures and systems pertaining to the QA/QC.
• Considering the application of environmental and health and safety standards. Agreeing standards and establishing clearly defined quality methods for staff to apply.
• Setting up and maintaining controls and documentation procedures. Establishing standards of service for customers or clients.
• Monitoring performance by gathering relevant data and producing statistical reports.
• Organize and manage quality assurance function in close co-operation with the customers and with the Company’s Management team (Member of Management Team).
Personal qualities required
• B.Sc. Pharmacy - B.Sc. Science- B.Sc. engineering (Biomedical Engineering).
• 5 -9 years of experience.
• Strong written and verbal communication, interpersonal and presentation skills
• Proven leadership ability, customer oriented and responsive
• Excellent critical reasoning, decision-making, and system thinking skills
• Strategic thinker.
• Full awareness of ISO 9001.
• Pays attention to details.

Please send your C.V to joinus.envision@gmail.com mentioning the job title in the subject.
---------------------------------

جميع الوظائف المنشورة منقولة من رسائل صفحة وظائف مصرية على الفيس بوك
الرجاء ذكر المصدر من موقع وظائف مصرية على الفيس بوك

ليست هناك تعليقات :

ليست هناك تعليقات :

إرسال تعليق